2012. augusztus 1., szerda

Szandy- Ismételten Rékának egy esti mese..anno még régről xD

Mivel egy hetem volt az iskolai tánc versenyre felkészülni keresnem kellett egy tánc tanárt, de vajon az ember hol talál jó tánctanárt Seoulban.? Egyedül az a szerencsém, hogy apa egy nagy lemez kiadó cégnél dolgozik, ahol vannak, ha nem is olyan híresek, de nagyon jó nevű koreográfusok. Nekem mindegy, hogy ki volt, csak nő legyen, apa talált is nekem egy 23 éves lányt, Alex-et, aki állítólag nagyon jó, dolgozott már több k-pop idol-al, mint például a Beastel,2ne1-al, Big Bangel, doramákban is, mint a Dream High készített már koreográfiát.  Már az első nap sikerült nagyon-nagyon meglepnie, ugyanis amikor beléptem az óriási tükrös teremben egy magas lány táncolt éppen egy lassú számra, nagyon kecsesen mozgott, a hip-hopot keverte némi balettal, eszméletlen jól nézett ki. Már ahogy táncolt elbűvölt,de a ruhái is iszonyat jók voltak. Egy fekete melegítő nadrágba volt, ami térdig ért és tele volt fehér feliratokkal,a pólójára pedig mintha neon festéket öntöttek volna.
-Öhm szia és Becca vagyok. Te biztos Alex vagy. - szólítottam meg halkan mikor befejezte a táncot.
-Hát szia Becca! Apukád mondta, hogy versenyre készülsz. Van már elképzelésed?- kérdezte, leült a földre és mutatta,hogy üljek le én is.
-Őszintén nincs semmi ötletem, de amit az előbb csináltál az nagyon tetszett.
-Aha, és az nem is olyan nehéz. Akkor kitalálunk neked valamit. Zenéd van? - hangosan megcsörrent a telefonja- Bocsi, de ezt fel kell vennem az öcsém az. - majd megnyomta a felvevőt és az állam csak úgy csattant a padlón - Szia Kevin miújság?!Épp órát tartok...Aha ilyenkor,ha gondolod Donghoval vagy Eli-val gyertek be. Nem zavartok, tudod, hogy Eli-val imádok táncolni. Hoon-ra pedig ráférne egy kis gyakorlás, nem beszélve rólad kis öcsém.- a sok név hallatán a szemeim kis tányér nagyságúra kerekedtek, amit Alex észre is vett és kacsintott egyet- Vagy tudod mit,jöjjön be mindenki vagy csak te. Ok,várlak! Én is téged! Szia!- és letette.
-Az a Dongho, az a Dongho?- kérdeztem
-A U-kiss-es? Igen. Kevin az öcsém és jobban ismerem már a U-kiss-t,mint a saját tenyeremet. Főleg Öcsit, nem is képzeled milyen kis hisztis tud néha lenni…jó ég, olyankor nem bírok vele sokáig egy légkörbe megmaradni- mondta Alex nevetve. Elkezdtük a próbát és kb. 30 perc múlva halk kopogást hallottam és Eli feje majd Kevinét pillantottam meg.
-EELLIIII~!!!!- üvöltötte Alex és elindult az ajtó felé.
-AALLEEEXXX~!!!- üvöltött Eli, mikor Alex oda ért hozzá megölelte. Csak ámultam, hogy milyen felszabadultan viselkednek egymással, mintha két kis gyereket raktál volna össze egy halom játékkal. Közben Kevin oda sétált hozzám.
-Szia Kevin vagyok! Ne ijedj meg, ez a két gyagyás mindig ezt csinálja.
-Tudom...hogy kivagy.- mondtam és majdnem összeestem. Kevin nagy szemekkel nézett rám, mintha várna valamire majd rájöttem mire -Ja…őő ..én Becca vagyok..igen, de a Becca csak becenév..igazából Rebeca a nevem és csak az anyukám koreai. – „Te jó ég fogd már be!” – gondoltam magamban. Kevin jót mosolygott a zavaromon.
-Szép neved van. És milyen a nővérem?
-Nagyon ügyes....- mondtam mire Eli ismételten elüvöltette magát.
-BEEECCAAAA!!!!- és a nyakamba ugrott, mint később kiderült Alex elmondta neki a nevem. Hirtelen azt se tudtam mit csináljak, így csak nevettem és megöleltem a kis galambot – Alex el kell táncolnunk valamit. –kacsintott a lányra.
-Nem és nem hatsz meg a kutya pofival.
-Csak 1x!!! – kérlelte Eli Alexet, majd oda ment hozzá és nyomott egy puszit az arcára, közben Kevin odasúgta nekem, hogy ez mindig bejön Alex-nál, ő is mindig ezt csinálja. Jót nevettem. Azt hirtelen lefagytam.
-Na jó, de akkor Kevin és Becca is....- mondta Alex és rám vigyorgott.
-ŐŐŐ...mit is kéne táncolnunk? – kérdeztem félve.
-Biztos ismered és ahogy láttam, jól táncolsz!- mondta Eli és hirtelen felcsendült a Trouble Maker ismerős dallamai. - Gyerünk csajok és pasikkkk!!! WWUUHHHÚÚÚ.
Alex és Eli elkezdték és úgy,mint a profik. Kevin rám nézett elmosolyodott és mögém lépett. Hirtelen csak azt éreztem, ahogy hullámzó teste hozzám ér és automatikusan én is mozogni kezdtem. Nagyon élveztem a táncot, annyira,hogy észre se vettem, hogy már csak ketten vagyunk. Eljött az a rész, amikor olyan, mintha meg akarna csókolni, de én nem fordítottam el a fejem. Az ajkam hirtelen idegen ajkakhoz ért, Kevin ajkai simultak az enyémre. Megfogta a derekam és magához húzott, a levegőben már mind ketten híján voltunk, de még mindig csókolóztunk. A teremben néma csend lett és csak a szapora lélegzeteink hallatszódtak és a halk kuncogásaink. Kevin odaszaladt a terem ajtóhoz , bezárta,lejjebb kapcsolta a világítást és visszaszaladt hozzám.
-Szabad ezt nekünk?- kérdeztem miközben levegő után kapkodtam.
-Akarod?- kérdezte Kevin és féloldalasan rám mosolygott. Bólinottam- Akkor szabad. - mondta és újra megcsókolt, de most már a padlón feküdtünk és élveztük az este minden percét.
Reggel Alex ébresztett minket, ugyanis a takarító aggódott, mert nem tudott bejutni a terembe.
-Wáów...Öcsi nem vagy kicsit gyors?
-Hagyj!- mondta és magához húzott én pedig csak szófogadóan oda bújtam.
-Na szedjétek össze magatokat. Itt hagyom a kávét, meg a brióst. Mire visszajövök legyetek ruhában. Értve vagyok??- kérdezte Alex katonásan.
-Aha..na menj!- mondta Kevin és elhessegette nővérét.
-Chöö..azért, mert híresebb még ő akar nekem itt pattogni. Kis taknyos, azért az a 2 év korkülönbség csak számíthatna valamit. – motyogott Alex és lábait a földhöz jobban oda csapva ment ki.
-Ne motyogj! Megmondalak anyunak, hogy nem hagysz békén. – mondta hangosan Kevin, közben erősen rázta a röhögés.
-Kis görcs! – fordult vissza Alex – Becca légy erős. – kiment és nagy lendülettel becsapta az ajtót.
Gyorsan összeszedtük magunkat még egy ideig feküdtünk, de Alex ránk küldte a nehéz tüzérséget…
Soohyun, aki egy-kettőre kipattintotta az álmot a szemünkből. Aztán sorba jöttek a többiek. Hoon és Dongho elkezdtek énekelni, Soohyun, Aj, Eli és Alex elkezdték hangosan bönböltetni a duó által énekelt dal zenéjét és a közelünkben táncoltak. Kiseop még álmos volt úgy, hogy csak behuppant Kevin és közém és nem bírta ki, hogy ne csináljon hármunkról egy képet.
-OKÉÉÉ~ - üvöltött Kevin – Fogtuk, felkelünk. De nincs rajtam gatya. – mondta vigyorogva, ahogy kimondta Kiseop felpattant a gimnasztika szőnyegből kreált ágyból. Természetesen én jó kislány voltam és már volt rajtam fehérnemű, de a fiúk nem láthatták, mert Kevin kabátja tökéletes takaró eszközként szolgált.
-Öcsi, láttam már a mócsingod, ezzel nem riasztasz el. – Kevin egy ideig farkas szemet nézett nővérével….Alex nyert. -  Fiúk megkérhetnélek titeket, hogy míg a szerelmesek felöltöznek kimentek?
-Te nem jössz? – kérdezte AJ meglepődve.
-Ajj AJ..ne legyél már gyagya én is megyek. – Alex szépen kiterelgette a fiúkat az öltözőbe. Kevinnel pedig felöltöztünk.
-Viccesek vagytok. – mondtam, miközben Kevin húzta rám a pólóm. Ragaszkodott hozzá, hogy segítsen öltözködni.
-Ők most a családom. Meg persze a nővérem is jó, hogy itt van. – mondta és a nadrágom egyik zsinórjával babrált. Nyomtam egy puszit a homlokára és rá mosolyogtam. Segített felállni és kiment, hogy szóljon a többieknek.
-Akkor kezdhetjük? – lépett be először Alex.
-Mindenki? – kérdeztem mikor megláttam, hogy a fiúk átöltözve, melegítőbe bejöttek, körbe vettek és rám szóltak, hogy jobb ha bemelgítek.
-Persze, hogy mindenki. Nekünk se árt kondiba maradnunk. – vigyorgott Soohyun.
Aznap és az utána lévő napokban rengeteget próbáltunk. A versenyt ugyan nem nyertem meg, de mivel minden órán volt egy vagy több vendégünk új barátkora tettem szert, plusz lett egy pasim és egy új barátnőm, aki néha megdorgál, ha hülyeséget akarnék csinálni és bátorít, hogy vágjak bele új dolgokba. Azóta minden nap táncórákat  veszek, persze Alex a tánor, bár néha a próbák abból állnak, hogy pizzát rendelünk és beszélgetünk vagy van olyan, hogy úgy megdolgoztat, hogya próba végén nem kívánok mást csak egy ágyat és másnapra mindenem sajog. De ennyi kell. Valahogy ki kell engedni a fáradt gőzt. Néha Kevinnel is lazítunk, amikor tudunk egymásra időt szakítani. Fura egy ilyen családba bekerülni…….de úgy gondolom megéri.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése