2012. augusztus 8., szerda

Réka: Gongpyeong: 7. New friends

Mikor beléptem a szobába majdnem összeestem. Nem gondoltam volna, hogy még ezek is ilyen kis otthonosra vannak berendezve, mint az egész ház. Az egész szobának olyan hangulata volt mintha lent lennék a tengerparton. A falak vörösben pompáztak és pálmafák díszítették. A fák alatt néha szörfdeszkák pihentek. Az ágy pirosban díszelgett, sárga virágokkal. Mellette egy hatalmas tükör volt amiben látszódik az egész szoba. A bútorok egyszerű fehér színűek, mégis tökéletesen beleillettek a környezetbe. A lámpa egy virághoz hasonlított. Jobbat nem is találhattak volna ehhez a szobához.
- Egyszerűen mesés.- mondtam.
- Ugye? –megijedtem a kérdéstől, de ahogy belenéztem a  tükörbe megnyugodtam. Csak Hyeun Su állt mögöttem.
- Nem gondoltam volna, hogy ilyen lesz a szoba.
- Hidd el mi se. Sőt ilyen házra se számítottunk… Amúgy mi történt?
- Este elmesélem, mert Ahnhonak is el kell mondanom, de most egy kicsit lehűteném magam.
- Oké.
- Nana?
- Lent van. Nagyon jól el van a többiekkel. Hol találkoztál vele?
- A reptéren.
- Na öltözz és gyere- csukta be maga mögött az ajtót.
Néhány cuccom kipakoltam, aztán megkerestem a bikinim és lementem a többiekhez. Nem haboztam rögtön beleugrottam a medencébe. Hideg volt, de pont ez kellett nekem most. Úsztam egy kicsit, már amennyire csapattársaim mellett lehetett. Mikor már nem győztem őket kikerülni feladtam a dolgot és csatlakoztam hozzájuk. Valamikor este 10 körül jöttünk ki mindannyian a medencéből, pont mikor a fiúk és Niel átállítottak.
- Már épp ideje kijönni a vízből, Grace- mondta valaki gúnyosan. A hang irányába fordultam és megpillantottam tulajdonosát.
- Hyeon Jun.
- Mondtál valamit drága?
- Chö… neked?!
Azzal csuklón ragadtam Nanát és elindultam az emeletre. Na Min és Hyeon Su is jöttek utánunk.
- Grace, mi volt ez?
- Hidd el én is tudni szeretném Na Min.- közben előkotortam egy törölközőt Nanának.- Tessék- nyújtottam felé. Mindannyian gyorsan letusoltunk és felöltöztünk. Nanának adtuk ruhát, hogy ne a koszosban menjen haza. Nagyon hálás volt érte, de ennyivel amúgy is tartoztam neki. Miután végeztünk lementünk a nappaliba, ahol már mindenki csak ránk várt.
- Na végre- hallottam meg ismét Hyeon Jun hangját.
- Neked meg mi bajod van?! Mindegy nem is érdekel.
- Ez meg ki? –mutatott rá Nanára.
- Nem ez hanem ő. És neked semmi közöd hozzá.
- Látom jól összebarátkoztatok. – jött be Niel is.
- Én, vele, soha- mutattunk egymásra és mondtuk egyszerre ezeket a szavakat.
- Tényleg Grace ,ki ő? –kérdezte most már Ahnho is.
- Ha mindenki ennyire kíváncsi rá. Nana- mutattam a magam melletti helyre. Ő oda is jött.- Ő itt Nana. Segített nekem eljutni ide, mert a reptéren akadt pár nehézség. Gondoltam meghívom, ha már ilyen rendes volt. Utólagos engedelmeddel Niel- néztem rá.
- Én nem bánom.
- Grace, mennem kell- szólt közbe Nana.
- Hazatalálsz innen? – kérdeztem mintha tudnék neki segíteni. Ő elmosolyodott.
- Persze itt élek mióta az eszemet tudom és Grace ,köszönöm.- adott egy puszit arcomra és elindult az ajtó felé.
- Nana- szóltam utána.- Holnap ugorj be.
- Rendben. Sziasztok- hajolt meg és lépett ki az ajtón.
Ezután kénytelen voltam mindenkinek elmesélni mi történt velem idefele úton, de mr.köcsög egyfolytában belepofázott. Amilyen szimpi volt a repülőn annyira unszimpatikus lett 5 óra múlva.
- Azt se felejtsd ki mikor lehánytál valakit.- szólt közbe megint Hyeon Jun.
- Niel , csinálj valamit, mert én egyetlen egy szóval sem fogok többet mondani.
- Hyeon Jun légy szíves.
- Most miért én csak az igazat mondtam- vágta be a durcát.
- Na mi van, csak nem azért csinálod, mert bejön?- kérdezte szemöldökét húzogatva Yinho.
- Szerintem Grace folytasd- kezdett el terelni.
- Tényleg úgy volt , ahogy mondta Hyeon Jun. Komolyan lehánytam valakit, de nem direkt volt.
- És kit?- kérdezte Donghya.
- Kevint.- sütöttem le szemeimet.
- Utána mi történt? –kérdezte Na Min.
- Kijött Eli is. Ő segített nekem, addig Kevin elment gondolom pólót cserélni. Aztán visszaültem a helyemre. Egy darabig tök jól voltam, de megint rohanásom volt. Eli megint kijött. Beszéltem vele, de utána visszaültem a helyemre és leszállt a gép. Rögtön mentem a poggyászomért, ahol ismét összefutottam Kevinnel., de gyorsan faképnél hagytam. Leültem a reptér előtti egyik padra és kicsit kiszellőztettem a fejem, majd mikor indultam volna hatalmas rajongó táborban kötöttem ki. Nana segített eljutni a taxikig. Ennyi lenne a nagy sztori.
- Hát ez érdekes. – mondta Na Min.
- Szerintem hagyjuk ezt az egészet. – mondta Ahnho.
- Ma mit akarunk csinálni? – kérdeztem felállva a kanapéról.
- Ma este szabad program van. Tudjátok, hogy nem csak nyaralni vagytok itt. Szóval minden reggel lent hétkor a parton találkozunk. Edzős ruhában ha lehet. – köszönt el tőlünk Niel.
Este a lányokkal beültünk filmezni. Teljesen kifárasztott minket az egész napos medencézés. így semmi megerőltetőt nem akartunk csinálni. Épp elég lesz az hogy reggel korán felkeljünk.
A film után mindenki elcsendesedett és bevonult a szobákba.
- Mikor keljünk reggel?- kérdezte Na Min.
- Szerintem elég negyed hatkor.- mondta Hyeon Su.
- Milyen messze van a part?- kérdeztem.
- Niel mondta, hogy gyalog öt perc.
- Akkor szerintem elég félkor kelni, ha gyorsan elkészülünk. – zártam le ennyivel a témát.


Másnap reggel ajtócsapódásra keltem fel. Ránéztem az órámra, ami 6:55-öt mutatott.
- Na Min! Hyeon Su! Keljetek!
Azonnal kipattantak az ágyból. Gyors magunkra kaptunk valamit. Felkeltettem a mellettünk lévőket is és együtt indultunk a partra. Futottunk, de már így is elkéstünk.
Nem elég, hogy Niel agyonkínzott minket a homokban még büntink is volt. Az edzés végén 10 percet kellett futnunk a parton.
- Oké, menjetek a többiekhez.- hangzott el a megváltás Niel szájából.
A lányokkal egy emberként estünk a homokba. tíz perc múlva felkeltünk és bevetettük magunkat a vízbe. A kékségbe áztattuk izmainkat. mikor kellőképpen ellazultak beálltunk a  többiekhez. Nem értettem a játék lényeget, de szerintem ezzel nem csak én voltam így. A heves csatában, amit a két csapat egymással vívott, szám teljesen kiszáradt. Cuccaink felé vettem az irányt, hogy valami kis folyadékkal frissítsem fel magam. Már hajoltam le mikor egy labda gurult lábaim elé. Felkaptam és körülnéztem kié lehet.
- A tied? – kérdeztem kicsit felemelve a labdát egy szőkeségtől. Ő csak hevesen bólogatott, így odadobtam neki a labdát.
- Köszi. – villantotta ki hófehér fogsorát.
- Na mi van, Kevinnel már be se éred? – húzogatta szemöldökét Na Min.
- Paboo. – csapta fejére és elővette vizes palackomat.
- Nem jössz vissza? – invitált a játékhoz.
- Most inkább kihagyom. – és felmutattam a naptejet.
- Most már nem csak szőke akarsz lenni hanem nigga is?- tört ki hatalmas nevetésben csapattársam.
- És ha igen?! Ha már másnak nézek stílusosan csinálom. – kacsintottam rá és elmentem naptejjel a kezemben egy csendesebb zugot keresni. Egy sziklás partrésznél találtam rá. Kezeimre nyomtam védelmezőmből és szétkentem szinte hófehér testemen. Kifeküdtem. Ahogy fejem hozzáért a sziklához úgy álmosodtam el és talán, ha nem is mélyen, de álomba merültem. a nagy feketeségben tapogatóztam és sehogy se találtam onnan kiutat. Mikor már kezdtem feladni, valami hideget éreztem magamon , ami kirántott az űrből. Szemeim azonnal kipattantak, fejemmel kutattam a hideg forrása után. Nem kellett sok mire feleszméltem teljesen. A körülöttem lévő csendesség eltűnt, felváltotta a nevetés, sikongatás és a szórakozás.
- Bocsi, - a hang irányában fordultam. Ugyanaz a szőkeség állt pár centire tőlem, mint akinek a labdát is visszadobtam.
- Semmi gond. – próbáltam letörölni magamról a vizet, de csak jobban szétkentem.
- Tessék. – dobott oda egy törölközőt nekem.
- Köszönöm. – megtöröltem magam, visszaadtam neki és már indultam volna.
- Mi a neved? – hallottam hátam mögül. Visszafordultam.
- Grace.
- Engem Joshuanak hívnak.- mutatkozott be ő is.- Idevalósi vagy?
- Nem. Tulajdonképpen nyaralni vagyok itt.
- Joshua, gyere már. – hallottuk kicsit távolabbról pár fiataltól.
- Mindjárt. – fordult feléjük Joshua. – Nincs kedved jönni?
- Nem is tudom….
- Na ne kéresd magad. – próbált győzködni a fiú.
- Joshua én még sose szörföztem. – vallottam be.
- És?! Gyere megtanítom. – ellenkezést nem tűrve karon ragadott és húzott magával.
- Sziasztok- köszöntem nekik mikor odaértünk.- Grace vagyok. – mutatkoztam be.
- Grace?! – hallottam egy ismerős hangot kicsit távolabbról.
- Nana?! – adtam hangot meglepődöttségemnek, mikor megpillantottam az ismerős arcot a kisebb tömegben.
- Ti ismeritek egymást?! – kerekedtek el Joshua szemei. Mindketten bólintottunk.- Honnan?
- Tegnap, mikor jött a gépem akkor találkoztam Nanával. Ő segített nekem.
- Várj… Tegnap Nana te nem a U-kiss miatt voltál kint?
- De miattuk mentem ki, csak útközben meggondoltam magam és összebarátkoztam Gracel. – mosolyodott el a lány.
Mielőtt kimentünk volna a nyílt vízre még beszélgettünk. Jobban megismertem a társaságot és segítettek nekem. Elmagyaráztak minden fontos dolgot, amit tudnom kellett a szörfözésről. Jó mókának ígérkezett és a tegnapi nap után rám fért egy kis szórakozás. Joshua és Nana együttes választása után a kezembe nyomtak egy deszkát és indultak a kékség fele. Féltem, de szükségem volt egy kis adrenalin löketre. Remegve indultam neki a víznek, de ahogy éreztem bőrömön a kellemes érzést, ahogy a víz simogatja bőrömet, remegésem abbamaradt. Felfeküdtem a deszkára és beljebb eveztem. Vártuk a hullámokat amik kis idővel el is értek hozzánk, de én még nem mentem. Először megfigyeltem a többieket és mikor elég információt gyűjtött szemem megpróbáltam. Bevettem egy hullámot. Próbáltam úgy csinálni , mint a többiek, próbáltam utánozni őket és mikor a hullám elcsöndesedett tapsvihart hallottam meg.
- Te komolyan nem szörföztél még? – kérdezte meg Joshua , ahogy odaértem melléjük.
- Nem. De nagyon élveztem.
- Elhiszem, te őstehetség vagy bébi. – hallottam hátam mögül az egyik srácot.
- Te meg idióta.- nevettünk fel mindannyian.
Az egész délutánt velük töltöttem. Megtanítottak rendesen szörfözni, elmentünk inni, de kezdett sötétedni én meg egész napra eltűntem. Úgy gondoltam ideje visszamentem a csapathoz, de nem akartam elválni újdonsült barátaimtól.
- Nekem mennem kell. – álltam fel az asztaltól.
- Grace várj. – követte példámat Joshua is.
- Ha nem megyek büntetést kapok. Egész napra eltűntem. Nana te pedig gyere bármikor. – fordultam felé.
- Te most miről beszélsz nem nyaralni vagy itt?- kérdezte Joshua.
- Igen, nyaralni jöttem, de nem egyedül. Körülbelül 40 ember van még itt rajtam kívül. – mondtam nekik, de láttam, hogy nem nagyon értik a dolgot.- A csapatommal jöttem ide, és még ha nyaralásnak is indult a dolog, rájöttünk, hogy nem csak arról fog szólni, nekem kötelességeim is vannak itt, nem csak szórakozni jöttem. Remélem megértitek.- egy emberként bólintott a társaság. Elkértem Nana számát, hogy ha van szabadidőm tudjak velük találkozni. Hátat fordítottam a kis csapatnak és elindultam a cuccaim felé. Magamra húztam ruháim, felkaptam táskámat és elindultam a házhoz….

2 megjegyzés:

  1. úúúú mikor jön a kövi rész?? már nagyon kíváncsi vagyok, hogy hogyan lesz tovább.. ^^
    puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát még nem tudom, jelenleg semmi ötletem nincs a folytatásra de töröm a buksim rajta és remélem minél előbb sikerül valami jót kiötlenem. :D
      puszi.

      Törlés