2012. június 20., szerda

Ez tiltott szerelem: Próba




Band Practice - eli elvin fluff kevin ukiss yaoi - chapter image

Kevin POV
Korán mentem be a suliba, amit régóta nem tudtam már megcsinálni Taekyangék miatt. Szorosabbra húztam magamon a kabátom, mivel a reggeli hideg csípte testem. Bár a tanév még épphogy csak elkezdődött, én már most fázom, és hiányzik a Kaliforniai idő. Bementem az iskola C épültébe, lementem a raktárba, hogy megtaláljam a gitárom, amit három hónappal ezelőtt rejtettem ide Taekyangék miatt. Hogy kihasználjam a helyzetet, kerestem egy üres szobát ahol tudtam rajta játszani, de csak egy próbatermet találtam.
"Ez jó lesz ..." - mondtam magamnak, besétáltam, remélve, senki nem fog rám találni. Nekidőltem a tükrös falnak, és ölembe húztam fekete gitárom. Mosolyogtam.
"Pont olyan állapotban van , ahogy hagytam."- mondtam, egy kis kuncogással. Anyukám vette még nekem az Államokban, mert egy éven keresztül nyavalyogtam neki a gitárért, s végül szülinapomra vett egyet. Életre keltettem a húrokat és összerezzentem. Ez a dallam volt a kiút. Behangoltam, mivel már rég nem használtam és elkezdtem játszani rajta. Minden húrt csak sorban pengettem meg. Mosolyogtam. Boldog voltam. Körülbelül 15 perc hangolás után olyan volt mintha új lenne.
Azonnal elkezdtem játszani rajta egy régi altatódalt, amit  édesanyám énekelt nekem. A szavak automatikusan jöttek ki számon.  Kissé becsuktam szemeim, de csak annyira. hogy lássam még ujjaimat, hogy figyelni tudjam jó helyre teszem és jó húron van-e. Amint véget ért a dal lépések hallottam amik felém tartanak. Felugrottam, mert úgy  gondoltam Taekyang és bandája az, de megkönnyebbülten sóhajtottam, mikor megláttam, hogy csak Eli és barátai.
"Ó Istenem ...csak ti vagytok srácok..." mondtam, és megszorongottam kissé ingemet szívemnél.
"That.Was.Amazing!" - mondta Hoon , és szorosan átölelt. Ugrottam egyet, mivel nem votlam hozzászokva az efféle közelséghez mostanában.
"Ki gondolta volna , hogy ilyen szépen énekelsz!" - mondta Kiseop és tapsolt egyet boldogan. AJ  Soohyun felé fordult.
"Azt hiszem, megtaláltam az új énekest." mondta mosolyogva. Soohyun csak bólintott.
"Én is úgy gondolom."
Döbbenten néztem végig rajtuk, mert nem tudtam miről beszélnek.Nem értette őket.- "Várj, mit akarsz ezzel mondani?"-kérdeztem meg , és visszaültem.- "Énekes? Egy zenekarban?"- kérdeztem tovább. Dongho csak mosolyogva bólintott.
"Igen, van egy zenekarünk. Soohyun énekel és gitározik, én dobolok, Eli rappel, AJ basszusgitáron játszik, Kiseop énekel és Hoon szintin játszik és énekel."- mondta, mindegyikünkre rámutatva, miközben beszélt.
"És azt akarjátok, hogy csatlakozzak?" -kérdeztem még mindig bizonytalanul. Hallottam, hogy  Eli kuncog egyet kérdésemen.Teljesen össze voltam zavarodva, így  elfordultam, hogy elrejtsem pirultságomat, hülye hangzású hangom miatt.
"Igen, azt szeretnénk." -mondta Eli és leült mellém. Alsó ajkamba haraptam. A többiek és leültek mellénk. Dongho közelebb húzódott barátjához(vagyis csak gondolom, hogy a barátjához) és újra beszélni kezdett.
"Szóval?" -kérdezte  Dongho. Mindenki közelebb hajolt hozzám válaszomra várva.
"Ah ... Arasso .." - mondtam és még jobban elpirultam. Mindannyian üvöltöttek  mielőtt Kiseop megölelt. Nevettem mikor megláttam a reakciókat,  és mosolyogva néztem végig mindenkin, közben megpróbáltam kiszabadul Kiseop ölelő karjai közül, de nem nagyon sikerült. A suli csengő zavarta meg ezt a kis meghit pillanatot. Mindannyian felálltun és  Soohyun elköszönt  barátjától. Adott egy kis csókot a homlokára. Dongho integetett nekünk és már futott is az osztályához. A többiekkel sétáltam az osztályterem felé mivel mindannyian egy osztályba járunk. Kiseop sétált mellém és egy  kicsi lemaradtunka  többiek mögött, így tudtunk beszélgetni egy kicsit és megtudtam kérdezni tőle amire kíváncsi vagyok.
"Szóval ... Soohyun és Dongho együtt vannak?" -kérdeztem.
"Ja,  de nem csak ők egyedül melegek közülünk." - nevetett Kiseop.
"Hogy érted...? Te is?" - kérdeztem zavarodottan.
"Ó, én nem. Eli." - mondta Kiseop hatalmas vigyorral az arcán. Elpirultam.
"Várj, ne mondd, hogy Eli meleg." - mondtam,  Kiseop közelebb hajol és  észrevettem hatalmas szemeiben a vonzalmat. Nevettem, bár nevetésem kicsit ingatag volt mikor újra felém nézett.
"Te is! Elmondhatod! Ó,  Eli  és te lennétek a legaranyosabb pár! Aranyosabb, mint Soohyun és Dongho! De nem hiszem , hogy ez lehetséges volna .."
"Kiseop! Psszt!" - Tettem a kezem a szájára, és elpirult.
"Senki sem tudja, rendben?! Senki sem tudja, hogy itt buzi  vagyok... még anyám sem. És ha ő rájön... én elképzelni se tudom, hogy mi fog történni akkor ." - mondtam neki , és elvettem kezem szájáról.
"YA! Kevin nyugi! Nem mondom el senkinek. Bízz bennem.  Tudok titkot tartani." - elmosolyodott körbe fonta karjait rajtam és  beléptünk az osztályba.
Iskola után Soohyun kölcsönadta nekem a telefontját , hogy fel tudtjam hívni anyámat. Mondtam neki, hogy nem megyek haza most , s hogy nem kell aggódnia, mert a barátaimmal leszek. Mikor mondtam, hogy  "barátok", felsikoltott örömében. Nevetve adtam vissza a telefont  Soohyunnak.
"Köszönöm a Soohyun .." - mosolyogtam. Soohyun bólintott.
"Szóval AJ hol is van ez a nagy és új próbaterem, amit találtál?" - kérdezte Hoon , mikor odasétált hozzánk. AJ csak vigyorgott.
" Az iskolában. Azt mondták, mivel senki nem használja,így nyugodtan bármikor birtokba vehetjük." - mondta.
"Szóval mire várunk,  menjünk!" ugrott fel Eli és rohant ki. hogy minél előbb ott legyen. A többiekkel mi is rögtön követtük őt. Nem bírtam magam visszafogni abban, hogy ne bámuljam Elit. Izmait látni lehetett a kissé szűk iskolai egyenruháján keresztül, ahogy mozgott, bár nagy volt,mégis kecse. Ellentétben a kis Donghoval, aki futott. Botladozott futás közben, így Soohyun kénytelen volt miden alkalommal megállni és segíteni neki. AJ vezetett be bennünket az egyik hátsó szobába a folyosó végén.
"Ta Dah!" - kiáltotta, miközben felkapcsolta a villanyt. A lámpa  lassan akart bemelegedni, megnehezítve számunkra, hogy alkalmazkodni tudjon szemünk.
"Szép munka volt AJ." - mondta Soohyun miközben a kisebb fiúval sétált be. Mikor beért kezét Aj fejére tette és mosolyogva megsimogatta. AJ izgatott volt.
"Kezdjük!" - kiáltotta Dongho és már futott is a dook mögé. Eli odajött hozzám, kezét vállamra tette, lehajolt hozzám, hogy halkan fülembe tudjon suttogni
"Először csak hallgasd meg, mielőtt azonnal beszállnál és érezd át a dalt. OK?"- mondta mosolyogva. Én egyszerűen csak bólintottam, a testem teljesen lefagyott, ahogy éreztem Eli édes illatát, leheletét nyakamon, ami csiklandozta nyakam. Összpontosítanom kellet, hogy ne piruljak el nagyon, mikor elkezdték játszani a dalt.  Be kell vallanom iszonyat jó dalt volt. Bár igazából csak Eli-t figyeltem. Elég Kevin. Hagyd abba.  Szidtam magam, fejemet megráztam és csak a dalra koncentráltam.
"Tehát  Mit gondolsz?" - kérdezte kérdezte válaszomat várva, közben a mikrofont elvette szája elöl, hogy rámnézzen. Bólintottam, és két hüvelykujjam felemeltem, jelezve nagyon tetszik a  dal.
"Nagyszerű srácok .. Tetszik!" - mondtam, kicsalva belőlük egy-egy mosolyt.
"Nagyszerű! A dalszövegeket Kiseop és AJ szokta írni. Mit szól hozzá? Csatlakozol?" kérdezte Soohyun. Bólintottam.
"Jól hangzik."- mondtam. Kiseop odafutott hozzám "Gyerünk Kevin! Menjünk!"-mondta, megragadta a kották leültünk a  zongorához.Az egyik oldalon ő a másikon Aj ült , így tudtunk dolgozni a dalon. Éreztem, hogy valaki figyel ami kicsit zavart. Kiseop rámnézett.
"Fázol?" - kérdezte meg.
"A.. Egy kicsit .." -mondtam, de ez csak ürügy volt. Nem szerettem volna, ha paranoiásnak hisz. Kiseop levette zakóját és rám terítette.
"Tessék." -mosolyodott el. Bólintottam köszönetképpen, és összébb húztam magamon dzsekijét. Az érzés, hogy figyelnek csak erősödött bennem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése