2012. június 19., kedd

Ez tiltott szerelem: Az angyal fiú

Az Angel Boy - Eli Elvin bolyhok Kevin ukiss yaoi - fejezetet kép





Eli  POV
Mély álmomból ébredtem fel. Valaki vehemesen verte ajtóm, vagy talán csak a fejem lüktet ilyen erősen?
"ELI told ki a segged!" - kiabált Dongho.
Nem, nem a fejem.
Megdörzsöltem szemeim, ,nyújtózkodtam, és ujjaimat végigfuttattam kibaszott szőke hajamon. Miért hagytam Kiseopot, hogy rábeszéljen, a hajfestésre? Ezzel a gondolattal tornáztam fel ülőhelyzetbe magam és keltem ki az ágyból.
"Fent vagyok!" -Kiáltottam Donghonak, és utat nyitottam a szobámba. Még csak Dongho és Soohyun volt ébren vagy azért gondoltam így mert csak őket láttam.
"Kiseop, AJ és Hoon elmentek reggeliért." -mondta Soohyun, közben Dongho bemászott az idősebb fiú ölébe.Bólintottam. Soohyun látta zavaros arcom,miközben én azon gondolkodtam hogy gondolatolvasó lett vagy mi... Bementem a fürdőszobába, levettem izzadt nadrágom, és boxerem, közben megengedtem a vizet. Elsőre hideg volt, de hamar felmelegedett. Elégedetten sóhajtottam, és az időt nem figyelve élveztem ahogy a meleg vízcseppek áradnak szét testem minden tájékán. Lassan elzártam a vizet, kiszálltam és derekam köré csavartam egy törölközőt. Ahogy mentem vissza a szobámba, hallani lehetett, hogy Soohyun és Dongho motyog valamit egymásnak.Valószínűleg csak arról beszélnek, mennyire szeretik egymást, vagy valami ilyesmi. Kuncogva csuktam be az ajtót magam mögött. Ezután pillantottam meg...
...az új iskolai egyenruhám.
Morogva rángattam elő egy boxert mielőtt azt a szart felvettem. 
"Utálom az egyenruhát ..." -mondtam magamnak, és lerángattam a vállfáról. Mivel így is rosszban voltam az egyenruhákkal a nyakkendőt nem vettem fel, így a felső két gombot kigombolva hagytam. Valami hangos zajra lettem figyelmes.Kiseop és Hoon énekelve léptek be az ajtón. Persze mindannyian tudtunk énekelni, mivel egy bandában vagyunk, de reggel az énekles egy más sztroi...
"YA! Elég a lármából, bosszantó gyerekek!" - Kiabáltam kis viccesen és besétáltam a nappaliba. Mikor kiértem mindenki kinyújtotta  a nyelvét.
"Wow Eli, tudod hogy nagyon jól nézek ki egyenruhában?" - ugratta Kiseop.- "Ahng!" -tette hozzá, fel-le mozgatva a szemöldökét.Egy fánkot nyomtam a képébe. Duzzogva nézett rám és próbálta levakarni magáról a lekvárt és a fánk többi maradványát.
"YA! Eli! Tudod mennyi ideig tartott nekem, elkészülni ma reggel?! Erre te tönkre teszel mindent!"- mondta,és már  rohant is  ki a fürdőszobába.
A fiúk nevettek, hogy Kiseop milyen lányosnak tűnik mikor megjátssza magát, de mindenki csak vállat vont.
"Szóval...találtam egy helyet, ahol a zenekar tud  gyakorolni." - mondta AJ , és elvett egy muffint. Soohyun, aki eddig szeretőjét figyelte árgus szemekkel felnézett a fiúra.
"Tényleg? Ez nagyszerű!"- mondta. AJ bólintott, és boldog volt, hogy a vezető jóváhagyta a dolgot.
"De még mindig szükségünk van egy énekesre."- tette hozzá Hoon , aki ezzel a kijelentésével megölte a vidám hangulatot.
"Találni fogunk egyet.  Ne aggódj."- mondtam neki egy nyugtató mosoly kíséretében.
30 perc volt mire odaértünk a suliba. Útközben hallottam Soohyun panaszkodásait, hogy ez túl sok idő azért , hogy iskolába menjünk. De mi mindannyian zenei tagozatra jártunk,és ez az oka annak, hogy mi ebbe a középsuliba jelentkeztünk.
"Hé, mi ennek a számnak címe?" - kérdezte AJ. Mindannyian abbahagytuk a beszélgetést és ránéztünk . De aztán meghallottuk mi is. A hang úgy hangzott, mintha egy angyal kórus énekelne. Hát ez kicsit nyálas, de tényleg csak így tudtam leírni. Követtük a hangot és megláttuk Kevint.  Az egyik próbateremben ült egy gitárral. Ziháltam,és a szám is nyitva maradt miközben néztem. Határozottan nem ugyanaz a fiú volt, mint akit tegnap megvédtünk a nagy kutyáktól. Gyönyörűen nézett ki gitárral a kezében, és ahogy énekelt ... tökéletes volt.
"Ez Kevin ..?" - kérdezte Kiseop, miközben ugyanolyan döbbenten nézett , mint én. A fiúk bólintottak. Vártunk, amíg Kevin a dal végere ért, mielőtt mindannyian befutottunk a szobába. Láttam ahogy Kevin ugrik egyet a hirtelen zajra , hogy egy csomó tizenéves fiú fut be a szobába.
"Oh istenem .. csak ti vagytok srácok .."- mondta: megkönnyebbülten , a kezét a szívére téve.
"That.Was.Amazing!" - mondta Hoon, és mikor a törékeny fiúhoz ért megölelte őt , így Kevin a meglepettségtől újra ugrott egyet.
"Ki gondolta volna , hogy ilyen szépen énekel!" - mondta Kiseop és tapsolt egyet. AJ Soohyun felé fordította szemeit. 
"Azt hiszem, megtaláltam az új énekest." -mondta mosolyogva AJ . Soohyun bólintott.
"Én is úgy gondolom."
Kevin döbbenten és ijedten nézett végig rajtunk.- "Várj, mit akarsz ezzel mondani?" kérdezte, és leült a fal tövébe.-"Énekes? Mármint egy zenekarban?"- Kérdezte. Dongho mosolyogva bólintott .
"Igen, van egy zenekarunk. Soohyun énekel és gitározik, én dobolok, Eli rappel, AJ basszusozik, Kiseop énekel és Hoon szintin játszik és énekel." - mondta, és ahogy beszélt  végig mutatott mindannyiunkon,.
"És azt akarjátok, hogy csatlakozzak?" - kérdezte Kevin még mindig bizonytalanul. Alsó ajkamba harapva tartottam vissza  kuncogásomat . Ha valamilyen volt ez a fiú , akkor  imádnivaló.Nagy barna szemei annyira imádnivalóvá tették , amikor összezavarodott volt. Nehéz volt ránéznem. Ha a többiek észre is vették egy szóval nem említették ezt. Nem volt titok, de én meleg vagyok. Ahogy az sem titokn, hogy Soohyun és DongHo is azok, tekintve, hogy együtt vannak. Nekem eddig egy kapcsolatom volt, de két év után szakítottam  barátommal, azzal az indokkal, hogy a többiekkel kell, hogy legyek. Akkoriban a zenekar volt a mindenem, és a kapcsolatom amúgy is szétesőben volt.. Mindannyian együtt költöztünk Busanból Seoulba , hogy valóra váltsuk álmunkat és mi legyünk a következő bálványok...
"Igen, azt szeretnénk."- mondtam neki, és leültem mellé. A többiek követve példámat helyet foglaltak a földön. Dongho közelebb húzódott barátjához mielőtt beszélni kezdett.
"Szóval... csatlakozol?" -kérdezte. Mindannyian közelebb hajoltunk, és vártuk válaszát.
"Ah ... Arasso .." -mondta Kevin  kissé elpirulva. Mindannyian egy emberként üvöltött és éltették őt, mielőtt Kiseop újra megölelte, erre a mozdulatsorra nekem ökölbe szorult a kezem.Kevin nevetett a reakciómon, és mosolyogva nézett minket, miközben játékosan próbálta Kiseop-ot kicsinálni. Isten, azt hiszem beleszerettem ennek a fiúnak a mosolyába. Az iskola csengő hangja törte meg ünneplésünket. Mindannyian felálltunk. Soohyun homlokon csókolta barátja. Dongho integetett nekünk és elfutott az osztályába.Kevin a többiekkel sétált. Kiseop és Kevin ment mögöttünk, szívem a féltékenységtől őrülten vert. De sokat hallottam a beszélgetésükből...
"Szóval ... Soohyun és Dongho együtt vannak?"- kérdezte Kevin.
"Ja, de nem csak ők egyedül melegek közülünk." - nevetett Kiseop.
"Hogy érted...? Te is?" - kérdezte Kevin.
"Ó, nem, nem én... Eli." - Hallottam Kiseop válaszát  vigyorral az arcán. Ökölbe szorított kézzel meredtem a semmibe. Bár lehet rendben van, hoyg kiseop elmondja ezt rólam az embereknek, de nem akartam hogy neki is elmondja.. Féltem attól Kevin, mit fog gondolni rólam ezek után...
"Később elkaplak Kiseop...".

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése