2012. június 20., szerda

Ez tiltott szerelem: Mi van Kiseoppal?!

Mi van a Kiseop?  - Eli Elvin bolyhok Kevin ukiss yaoi - fejezetet kép






Eli POV
Néztem, ahogy Kiseop, AJ, és Kevin odamennek a szoba sarkában lévő zongorához, és elkezdik a kottát nézni.. Ökölbe szorult a kezem ahogy figyeltem, hogy  Kiseop leveszi zakóját és óvatosan Kevin vállaira helyezi. AJ meg közben  valami vicceset mondott, mert Kevin elkezdett nevetni, aminek következtében kis vállai szelíden rázkódni kezdtek ; Kiseop csak AJ-re nézett, és szemeit megforgatta.
Nem tudtam segíteni,ennek ellenére továbbra is bámultam Kevint, aki gyönyörű, karcsú testével ült és  hosszú, karcsú ujjaival kapaszkodott a papírba óvatosan, közben figyelte Kiseopot és AJ-t hogyan változik a dal. Úgy éreztem, lebegek, mikor megláttam Kevin ragyogó mosolyát. "Istenem, mit csinál ez a fiú velem ?" Tettem fel magamnak a kérdést, és tenyeremmel kezdtem arcom dörzsölni. Éreztem, hogy valami piszkálja az oldalam és erre az érzésre ugrottam egy kicsit. Hoon állt mellettem, és arcomat fürkészte ragyogó szemeivel.
"Mi az Hoon?" - Kérdeztem zavartan. Hoon alsó ajkába harapott és kezeit hasára tette.Választ kaptam a kérdésemre, amikor Hoon gyomra morogni kezdett.
"Éhes vagyok ,Hyung .." Hoon nyöszörgött, rángatta ingem egy kicsit. Én csak pislogtam
"Akkor mondd-Soo..."
"Soohyun és Dongho elmentek .."- duzzogott tovább, és kicsit nyöszörgött.Káromkodtam egyet , hogy Soohyunék próba alatt lépnek le.Megragadtam a táskámat. "Gyerünk. Menjünk haza és rendeljünk pizzát. "- mondtam séta közben. Letérdelte Kevin és Kisop közé. Közben elvigyorodtam.
"YA! Eli, mi újság? "- kérdezte AJ kibújva a lapokból, és közben rám nézett.
"Elmegyünk.Ideje hazamenni és rendelni is kéne. "mondtam, és felálltam. AJ és Kiseop is ugyanezt csinálták.. Kevin lecsúsztatta válláról a kabátot és átadta Kiseopnak. Én ezen csak újra elvigyorodtam.
"Várj, mi lesz velem? Rendben van ha én is megyek? " -kérdezte Kevin. Csak pislogtam rá.
"Mit beszélsz?! Persze, hogy rendben van. "- mondtam mosolyogva.
"OK, menjünk!" - mondta AJ, megragadta Kiseop karját  és elindult. Hoon követte őket. Kevin tekintete a három srácról rám irányult.
"Mindannyian együtt éltek?" kérdezte, mielőtt mindketten elindultuk volna, de ügyeltünk arra, hogy ne maradjunk le nagyon..Bólintottam.
"Igen."-mondtam. Kevin elgondolkozott egy pillanatra.
"Akkor biztosan nagy a lakás..." motyogta. Nevettem ezen kis mondatán.
"Igen Négy hálószoba, de csak azért , mert AJ és én  ragaszkodunk a külön szobához.Soohyunnak és Donghonak egy szobája van , és mivel 4 szoba van így , Kiseop és Hoon is osztoznak. "-mondtam, és kinyitottam az ajtót közben hagytam, hogy Kevin "kiosonjon" rajta.  Lélegzetem elakadt mikor teste az enyémnek simult. Halkan nyögtem egyet ésszőke hajamba túrtam ujjaimmal. Ez a fiú az őrületbe fog kergetni. És még csak két napja ismerem!

Kevin POV
Ahogy teltek a hetek kezdtem egyre több és több időt tölteni a srácokkal. Már arra a pontra is eljutottunk, hogy többet vagyok velük, mint otthon. Anyámat nem igazán bántja a dolog mivel ezelőtt sosem voltak barátaim.Amióta megmentettek már Taekyangék se m piszkáltak. Ami viszont  igazán meglepő, de úgy gondolom, hogy  Eli és Soohyun egy kicsit félelmetesek.. Észrevettem, hogy mostanában Kiseop és Hoon egyre rámenősebbek és Elitól kicsit megijedtem. Tudják már , hogy oda vagyok érte, mivel a minap találkoztam vele, és azt hiszem, ők megpróbálnak segíteni abban , hogy történjen valami köztünk.
"Kevinnnnnn!!" - hallottam egy ismerős hangot hátam mögül.. Megfordultam, és láttam, hogy kiseop fut felém. Ahogy odaért rögtön megölelt és egyre csak húzott magához közelebb.
"YA! Kiseop, mi újság? " -kérdeztem boldogan.
"Van mozijegyünk ma estére! Szóval azt akarom, hogy menj haza és csípd ki magad. Találkozzunk a mozi előtt 6-kor. És el ne késs! "- mondta Kiseop és megcsipkedte az arcomat mielőtt futásnak eredt. Ziháltam, és sokkolta álltam egy helyben. Kiseop erre kért, amikor tudja, hogy én KEDVELEM Elit. Mi a fene folyik itt?! Nos kíváncsiságom győzött  így hazarohantam. Közben kétségbeesetten próbáltam kitalálni mi a fene van Kiseoppal...  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése