2012. június 23., szombat

Ez tiltott szerelem: A film



A filmek - Eli Elvin bolyhok Kevin ukiss yaoi - fejezetet kép

Eli POV
Hoon iskola után meghívott moziba, ami szerintem messze volt a normálistól.
"Mi a fene van ezzel a fiúval?" -kérdeztem, ide-oda járkálva a pláza előtt. Én már ide értem pár perccel korábban, csak azért, hogy gondolkodni tudjak. A hajamba túrtam, akkor csináltam ezt mikor ideges voltam.De mi a fenéért vagyok ideges? Ez csak Hoon. Ő  a legjobb barátom már évek óta. Morogva mentem a jegypénztárhoz, vettem két jegyet, nem törődve azzal , hogy Hoon milyen filmet akar nézni. Leszarom azt nézzük, amit vettem.Horror.Az biztos, hogy Hoon soha nem akarja ezt csinálni majd újra. Elvigyorodtam. Ránéztem az órámra. 05:55. Becsuktam a szemeim, és leültem az egyik padra.
"Hol van már ...?" - motyogtam magamban, mielőtt felkeltem.Elindultam, hogy hát ha megtalálom Hoont. De nem figyeltem eléggé és nekimentem valakinek. Megfordultam és megnéztem , hogy kinek mentem neki. Elállt a lélegzetem.
"K-Kevin?" - szemeim elkerekedtek a döbbenettől. Kevin mit csinál itt?! Mi folyik itt?!
"Eli! Mit csinálsz te itt?" - kérdezte tőlem. Csak pislogtam tovább, és megpróbáltam megérteni, mit mondott nekem.
"Ó, öö ... Hoon elhívott moziba ..." - motyogtam. Láttam a szemében a csillogást kihunyni. 
"És te mit csinálsz itt?"- kérdeztem meg tőle.
"Kiseop meghívott .." - motyogta, és lenézett a lábaira.  Kiseop! Tudtam!
(A szerző POV
Kiseop és Hoon csak nézte, ahogy Eli és Kevin csak állnak. A fiúk egymásra néztek, és elmosolyodtak.
"Igen! Kiseoppie! Megcsináltuk!" -mondta Hoon boldogan. Kiseop ránézett Hoonra, és gyengéden belebokszolt karjába.
"Psszt! Hallani akarom, mit mondanak!" - mondta Kiseop. Hoon bólintott, és lssan, csöndben közelebb mentek. Egy fal mögé rejtőztek a "pár" elől. Ezt tervezték már napok óta. Mindketten tudták, hogy Kevin és Eli szeretik egymást, de mindkettő félt bevallani a másiknak hogyan is érez iránta.Tehát Kiseop és Hoon ezt a tervet dolgozták ki, hogy ők együtt legyenek, de ez még csak az első lépés volt. A második a film. Hoon tudta, hogy Eli haragszik rá, és mivel Eli tudta, hogy Hoon gyűlöli a horror filmeket itt vett jegyet egyre. De Kevin jelent meg. Kiseop és Hoon nem fognak elmenni. Eli kénytelen lesz Kevinnel megnézni a filmet. És akkor a harmadik lépés... Horrorra akadva...Kevin félni fog,és ha fél, Eli ott lesz , hogy megvédje. Kész a terv. Minden simogatás és az , hogy egymás karjaiban vannak...ezek után nehezen tudnék tagadni érzéseiket és könnyen tudnák tisztázni azokat.)
Kevin POV 
Miután felvettem egy vékony fekete farmert, és egy kék mintás pólót, rohantam a fürdőbe, hogy megpróbáljak valamit csinálni a hajammal. Duzzogtam, ahogy ujjaimmal végig szántottam vörösesbarna hajam.
"Egyszer hallgatnám rám?"- kérdeztem meg hajamtól.Fújtattva, mostam meg hajam, és lelapítottam, hogy legyen legalább valamilyen forma. Fogtam a kulcsaim és pénztárcám. Anyám még mindig már elment a munkába, hála istennek. Nem szeretném, ha  megtudná ezt , bármilyen módon is. Kirohantam a házból, és a pláza fele vettem az irányt. Körülbelül 05:50 mikor odaértem. Gyors kifolytam magam. Kiseopnak még semmi jele nem volt..
"Huh ... hol van? És még ő mondta , hogy nehogy késsek" -mondtam,miközben körül néztem, és  véletlen nekimentem valakinek.Hagytam egy kis időt arra, hogy mondjon valamit,  akibe beleütköztem.
"K-Kevin?" -Eli döbbenten nézett rám..
"Eli? Mit csinálsz itt?" -kérdeztem tőle. Pislogott, de nem válaszolt azonnal. Az igazság az volt,hogy boldogabb voltam, mintha Kiseopot láttam volna meg..
"Ó ... ööö .. Hoon meghívott moziba .." - mondta. A mosolyom elhalványult. Vajon Hoon, mint akar Elitól?
"És te, mit csinálsz itt?" -kérdezte.
"Kiseop meghívott ..." -szomorúan motyogtam, és lenéztem a lábaimra, bárhova máshova néztem volna, de Eli... Szereti Hoont, nem engem. Azt hiszem, kellett volna, hogy eljöjjek. Hallottam , hogy Eli köszörüli a torkát,így  újra ránéztem.
"Hát ... Nem látom egyikőjüket sem ... miért nem megyünk be huh? Biztos vagyok benne, hogy azk ketten hamarosan megjelennek .." - mondta Eli , és közben az arcom fürkészte. Bólintottam.
"Bi-biztos .."
Eli a POV
"Nos, nem látom egyikőjüket sem, szóval miért nem megyünk be? Biztos vagyok benne,hogy az a kettő mindjárt itt lesz .."- kérdeztem meg tőle, közben igyekszem nem az arcát nézni. Kevin bólintott, megpróbáltam nem mosolyogni. Talán el tudom lopni kiseoptól. Talán lehet, hogy Kevin az enyém lesz. Aztán eszembe jutott milyen jegyeket vettem. Remélem Kevin nem fél majd tőle.Bementünk a bárhoz.
"Miért ne veszel valamit? Kiseop gyakran nyavalyog ha fizetnie kell szóval megveszem én." -mondtam egy kis mosollyal az arcomon. Kevin csak tétován nézett, de bólintott, mondta, hogy vegyünk egy kis pattogatott kukorica, csokit, cukorkát. Vetem még mindkettőnknek egy-egy Red Bullt, majd fizetettem. Kevin döbbenten nézett mikor meglátta mennyi lesz, de én csak  mosolyogtam rá.
"Ne aggódj. Nem számít."- mondtam neki, és bementünk a terembe. Azt hiszem jobban szereti messzebbről nézni a filmeket , mert hátul , a fal előtt ült le. Leültem mellé, és átnyújtottam neki a rágcsálnivalókat. Jézusom, hogy milyen sovány ez a fiú, pedig  biztosan sokat eszik. Amint a film kezdődött, éreztem, hogy Kevin közelebb jött hozzám. Nem, nem hiszem, szereti ezeket a filmeket. Oh atyám. Az egész film alatt Kevin visított, és szinte a karjaimba ugrott, a film közben egyszer leejtette a popcornt a földre, én nem tudtam neki segíteni, de kuncogtam rajta. Úgy kapaszkodott fel rajtam, hogy közben nyöszörgött egy kicsit. Lenéztem rá.
"Kevin minden rendben .. ez csak egy film .." -  mondtam, és nyugtatóan végigsimogattam hátán. Kevin bólintott, de csak egyre szorosabban kapaszkodott belém. Nem bántam, tetszett, hogy ilyen közel van hozzám. Bár szinte már az ölemből volt. egyszer Kevin felugrott, és egyenesen az ölemben landolt. Én csak szorosan megöleltem, ő pedig odadörgölőzött a nyakamhoz, és remegett. Ziháltam, alsó ajkamba haraptam mikor megéreztem meleg leheletét magamon, libabőrös lettem és a hideg futkosott a hátamon.
"E-eli ... ki tudunk menni, kérlek?" -könyörgött nekem. Bólintottam, felkelni de közben még mindig öleltem őt. Kevin bőlintott, így megkönnyítette a dolgom, abban hogy kijussunk a teremből.. Hagytam,hogy amíg kiérjünk a teremből ilyen közel maradjon hozzám  és ő is ragaszkodott ehhez.
"Hát nem hiszem, hogy Hoon és Kiseop meg fog jelenni ... miért nem megyünk enni valamit, így meg is tudsz nyugodni."- mondtam. Ő csak bólintott, kimentünk a moziból ,egy amerikai stílusú étteremhez. Felnézett rá, és pislogott.
"Szereted az amerikai ételeket?"- kérdezte tőlem. Bólogatva kuncogtam egyet..
"Igen, éltem az Egyesült Államokban én is"- mondtam, és kinyitottam az ajtót Kevinnek. Kevin előttem ment,de meg várt engem is és együtt kerestünk egy asztalt..
"Elmegyek kajáért, várj itt."- mondtam, és odamentem a pulthoz. Leadtam a rendelést.amint kész lett az étel fogtam a tálcát visszamentem Kevinhez, és odaadtam neki az ételt.Gyorsan ettem,de  Kevin is körülbelül ugyanolyan ütemben evett, mint én. Csendben voltunk végig, és amíg el nem hagytuk a helyet nem szóltunk egy szót sem. Nem akartam még elmenni, és látszólag Kevin sem akart, mert egyre lassabb lett. Gyengéden megfogtam kezét...
"Hé Kevin, anyukád a városban van, miért nem jössz el velem és  maradsz velünk? Nem leszel akkor olyan egyedül." -mondtam, és ránéztem. Kevin halkan,mosolyogva bólintott.
"Oké ... Jól hangzik .." - mondta, de ellenkező irányba indult , mint amerről én jöttem. Utána mentem és visszamentünk a lakásába.Mondta, hogy várjak a nappaliban, mert úgy tűnt zavarba jött a szobájától. De kíváncsiság voltam nagyon,így  bementem a szobájába megnézni, hogy mi is annyira rossz ott. Amikor megláttam elkezdtem röhögni. A szobája úgy nézett ki, mint egy tizenéves lány szoba, nem volt sok rózsaszín, de tele volt kitömött állatokkal. Ziháltan nézett rám.
"Eliiii!"- duzzogott, hogy kinevettem.
"Mi az? Kíváncsi voltam." -mondtam, és besétáltam a szobájába. Kevin dúlt -fúlt ahogy körbe-néztem. "Ez nem olyan rossz Kevin." - mondtam, és felvettem az egyik plüsst. "Valójában ez elég aranyos ..."  mondtam és ránéztem..Kevin kissé elpirult, és mozdulatlanul állt, ahogy engem nézett. Nem foglalkoztam vele, csak odahúztam az ágyhoz, elkezdtem csikizni. Megpróbáltam rávenni, hogy mosolyogjon.
"ELI!" - sikította a nevem, miközben csikiztem, és rúgkapált. Nevettem , de még mindig csikiztem tovább, amikor rájöttem, hogy mennyire közel is vagyunk egymáshoz az ágyon. Szemei ​​szélesen csillogtak , ahogy felnézett rám, és közben elpirult. Mellkasa fel-le iszonyat tempóban, de  igyekezett megnyugodni. Elpirultam, megpróbáltam lemászni róla, hátha könnyebben megnyugszik, de  megragadta  karomat, és visszahúzott. Újból elpirultam.
"Kevin ... mit csi-" de megakadályozott abban, hogy befejezzem. Száját számra tapasztotta.Próbálta elmélyíteni, de rájöttem milyen tökéletes , hogy ajkaink összeérnek. Meglepődtem saját magamon,szemeimet becsuktam,és mélyítettem a csókot, közben egyre közelebb húztam magamhoz  a "kicsi" fiút....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése