2012. július 4., szerda

Szandy- Cím nincs,mert semmit nem tudok hozzá kitalálni...Esti mese Rékának xD

Reggel elmentem az anyukám által megadott címre. Mivel anyának ma el kellett intéznie valami fontos dolgot úgy gondoltam elmegyek helyette takarítani. Ahogy beléptem a lakásba kedvem lett volna kifordulni. Mindenhol ruhák, valahol tiszta, valahol ki tudja hány napos pólók hevertek szanaszét. A lakás tulajdonosai még aludtak így úgy gondoltam jobb lesz ha a mosogatással kezdek.
-Te jó ég Maya mire vállalkoztál? - motyogtam halkan és elindultam a konyha felé. A mosogatóban szinte hegy ként állt a mosatlan - Na ez már azért túlzás. - fortyogtam és hozzá láttam szét válogatni a tányérokat és a poharakat. Már felénél járhattam mikor éreztem, hogy valaki figyel. Kiesett a kezemből a tányér, szerencsére nem tört el és lassan megfordultam. Egy izmos, szőke srác figyelt nagy szemekkel. Mindössze egy boxer és egy fekete trikó volt rajta, a haj pedig tiszta kóc. Nem bírtam ki nevetés nélkül, a szám elé tettem a kezem, hogy biztos ami biztos ne törjön ki belőlem  a hangos nevetés. Meghajoltam és bemutatkoztam:
-Elnézést ha felkeltettem. Choi Maya vagyok, anyukámat helyetesítem a takarításban. Örvendek a találkozásnak. Esetleg nem éhes?
-Te tudod, hogy én kivagyok? - mutatott magára az ijedt fiú.
-Hát persze. Te Eli vagy a U-kiss-ből és ez itt a U-kiss rezidencia. Vagy talán mégsem és csak nagyon hasonlítasz rá? - kicsit hirtelen pánikba estem a kérdéstől, de Eli elmosolyodott így tudtam jó helyen vagyok.
-Bocsi, csak már megszoktam, hogy kéthetente az anyukád reggel 7-kor kelt minket. De amúgy nem jársz rossz helyen. Csak furcsáltam, hogy nem sikoltozol és próbálsz a nyakamba ugrani, mint a többi fan. Vagy nem vagy fan?
-De igen, imádom a zenéteket, de mit érek el azzal, hogy körbe ugrálok mindenkit. Egyébként is az egyik tagtól egy kicsit parázok. - mondtam halkan, mire Eli felnevetett.
-Kitől?
-Háátt....AJ...kicsit félelmetes. - Eli nem bírt válaszolni csak hangosan nevetett és fogta a hasát.Gondolom erre ébredt fel Kiseop aki nagy dérrel-durral kitrappolt a szobájából és tarkón vágta Eli-t, majd vissza ment aludni.
Gyorsan befejeztem a mosogatás, közben Eli végig ott volt velem és szóval tartott, aminek nagyon örültem, mert ott helyben el tudtam volna aludni. Elővettem a kis listám és lehúztam a mosogatást - Eli segítenél felkelteni a többieket?
-Persze. Indulás. - karon ragadott és elindultunk az első szoba felé, ahol ha jól láttam Soohyun és Dongho aludt. Soohyun egész hamar felébredt , gyorsan bemutakoztam neki és választ se várva odafordultam a még mindig horpasztó Donghohoz:
-Oké Dongho nem mondom el még egyszer! - szóltam rá hangosan - Ha nem kellsz fel nem lesz más lehetőségem, minthogy rád ülök. - Eli majd bepisilt már úgy nevetett, de végül sikerült felébreszteni Donghot. Neki is gyorsan bemutatkoztam és bocsánatot kértem, amiért erőszakos voltam, de Soohyun azt mondta nála csak így megy az ébresztés. Eli-val bementünk a következő szobába: Kevin még mindig édesen szorongatta a maciját. Oda mentem hozzá és kicsit meglöktem a vállát.Kinyitotta a szemét és hunyorogva rám nézett.
-Szia Kevin! Jó reggelt! - mondtam halkan.
-Jó reggelt! Eli? Te vagy Miyoung lánya? - kérdezte rekedt hangon, csak mosolyogtam és bólintottam egyet - Örülök, hogy megismertelek, az anyukád sokat mesélt rólad.
-Tényleg? Ezt jó hallani. Na megyek, mert még hátra van Hoon, AJ- akinek kicsit félve mondtam ki a nevét- és Kiseop.
-Szia Maya! A fiúkkal már fent vagyunk. - szólt be Hoon Eli válla fölött.
-Örömmel hallom, akkor gyertek reggelizni, hoztam nektek pár kaját, anya küldte.
A reggeli a másodperc töredéke alatt elfogyott, mintha fiúk két hete egy falatot se ettek volna. Csak néztem ahogy rávetik magukat az ételre, szerintem nem is nyeltek csak rágtak.
Később mindenki talált magának egy kis elfoglaltságot. Páran számítógépeztek, páran pedig videojátékoztak. Úgy gondoltam, hogy akkor kitakarítom a szobákat. Amikor benyitottam Kevin és Eli szobájába hirtelen ledöbbentem:
-Jészusom bocsánat. Én nem tudtam...vagy is..te jó..ég. - teljesen bepánikoltam és kirohantam a lakásból, véletlen neki mentem Kiseopnak.
-Hát veled meg mitörtént? - kérdezte majd hallottam, hogy az utánam szaladó Eli-t és Kevin-t is próbálta megállítani - Hát veletek meg mitörtént?
Kiszaladtam az utcára, mire Kevin megfogta a csuklóm és megpróbált megállítani.
-Maya állj! Nyugi. Jaj ne sírj. - nyugatott Kevin és magához ölelt.
-Én...nem...én nem tudtam...annyira szégyenlem magam. - szipogtam.
-Nem történt semmi.- mondta Eli és megsimogatta a hátam- De gyere menjünk be és elmagyarázunk mindent. Kevin még mindig magához szorítva kísért be a lakásba. Bementünk a szobájukba és leültett az ágyára.
-Bár a kiss me-k nem tudják. - kezdte Kevin.
-De azért születnek rólunk vicces sztorik, amik ha szeretnénk ha nem igaznak tűnnek. - folytatta Eli - Amit az előbb láttál az valós kép volt. Tényleg Kevinnel csókolóztam.- már nyitottam volna számat mikor Eli felemelte mutató ujját - És igen mi meleg vagyunk. De ezt titokban kell tartanod.
-Persze ez csak természetes, csak hirtelen furcsa volt látni. Már nem az, hogy csókolóztok, mert az természtes két szerelmesnél, hanem, hogy ti csókolóztok, mármint Eli és Kevin. De nem szólok senkinek. - nagy levegőt vettem és megöleltem mindkettőjüket, fogalmam sem volt, hogy miért, de úgy éreztem szükségem van egy ölelésre - Köszönöm, hogy nem haragszotok rám.
-Miért haragudnánk? - kérdezte nevetve Kevin.
-Nem tudom. Csak köszi!
-Nincs mit csajszi. - mondta Eli és sikeresen összekócolta a hajam.
Így tudtam meg, hogy Elvin igen is van. Azóta mindig megyek hozzájuk és ha tudunk együtt töltünk néhány szabad órát. Szinte már én is U-kiss-nek érzem magam mellettük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése