2013. január 20., vasárnap

Réka: Who should I choose?! : 4. Dark secrets of the past


Másnap reggel a földön vacogva ébredtem fel. Ülőhelyzetbe tornáztam magam, hogy felmásszak a puha és meleg vackomba, de ahogy megmozdultam nyakamba és hátamba úgy nyílalt bele a fájdalom.
-  Baszd…nem hiszem el… Ilyen nincs. – kezdtem hangosan zsörtölődni.
- Mi történt Mika?- jött a szobába vörös szemekkel HaNa. Egyből feltűnt. Megijedtem, ahogy megláttam.
- Mit csináltál a szemeddel? Sírtál?- próbáltam felállni, de nem nagyon sikerült.
- Nem aludtam semmit. - jött közelebb. - Gyere, segítek. – nyújtotta felém kezeit.
- Köszönöm, de tudod, hogy ez nem válasz volt. Attól nem lesznek ilyen pirosak.
- És mi van, ha igen?!- akadt ki és mikor már az ágyamban ültem hátat fordított nekem és elindult a kijárat fele.
- HaNa…
- Mi van?!
- Miért?
Az ajtó előtt pár lépéssel visszafordult rám nézett, majd a padlót kezdte el bámulni.
- Tudod Mika… ááááhh, mindegy hagyjuk. Egyébként te miért aludtál a földön?- ült le mellém az ágyra és dőlt hátra, neki a hideg falnak. Felé nyújtottam takarómat és együtt bújtunk a melegségbe.
- Este sokat gondolkodtam. - kezdtem bele.
- És mire jutottál?
- Arra, hogy tegnap este nem fejeztünk be, amit elkezdtünk a buszon beszélni.
- És akarsz róla most beszélni?
- Jó lenne… Tudom, hogy furcsán viselkedtem mióta visszaköltöztem ide, de hidd el nehéz volt…
- Nem muszáj elmondanod. – figyelmen kívül  hagytam mondatát és belekezdtem.
- Eddig soha senkivel nem osztottam meg miért hagytam hátam mögött Seoult, miért szakítottam egy félistennel, hogy hogyan voltam képes olyan hülyeséget csinálni, hogy otthagyjam a kis pöszét. Kevint én…- vártam. Csak percek múlva fojtottam , ezzel megtörve a szobára telepedett csendet. – Ha úgy vesszük én megcsaltam Őt…
- Hogy mit csináltál?!- fordult felém tányérnyi méretű szemekkel HaNa.
- Megcsaltam.
- De miért?
- Bulizni voltunk. Az egyik csoporttársamnak a szülinapját ünnepeltük egy klubban. Kicsi többet ittam a kelleténél. Levegőre vágytam, így elindultam a kijárat fele, de a tömegben nekimentem valakinek.  Nagyon rosszul voltam. A hányinger kerülgetett, a fejem kóválygott és csak azt akartam, hogy kint legyek. Az idegen észrevette, hogy valami gubanc van így kitámogatott és kint maradt velem. Nem mondom, hogy sokkal jobb lett, de valamit segített a friss levegő és a szabad ég alatt töltött idő. Míg vártam, hogy az émelygésem elmúljon az idegen csevegésbe kezdett velem.  Hosszú perceket, talán órákat is a társaságában töltöttem el, majd másnap reggel az ágyában ébredtem…
- Omooo.- képedt el HaNa
- Nagyon szégyeltem magam, annak ellenére, hogy előző este, a buli előtt nem épp békében váltunk el Kevinnel. Nem gondolkoztam. Ruháimat felkaptam és hazarohantam. A szobában gubbasztottam mikor megszólalt a telefonom. Csak számot írt ki, lövésem sem volt arról ki lehet, ezért felvettem.
- Ő volt az?
- Kevinre gondolsz vagy az idegenre?
- Az idegenre.
- Igen, ő volt. Hihetetlen lesz, de órákat beszéltem vele aznap, pedig nem is ismertem. Másnap találkoztam vele és habár most nem az ágyban kötöttünk ki nagyon jól éreztem vele magam. Később egyre sűrűbben futottunk össze és úgy éreztem, hogy beleszerettem. Kevin az összeveszésünk óta nem beszéltem, pedig keresett, de ha hívott nem vettem fel, ha  a lakásomon keresett nem nyitottam ajtót. Két hét után megelégeltem a folytonos csengetést, így átköltöztem az idegenhez. Körülbelül egy hónapja tarthatott az afférunk , mikor bejelentette másik városba kell költöznie a munka miatt. Gondolkodás nélkül mondtam, hogy megyek vele. Nem gondoltam bele a dolgokba. Kiiratkoztam az egyetemről és vele mentem, de egy hónap múlva rá kellett jönnöm, hogy semmi érzelem nincs a kapcsolatunkban.  Nem éreztem iránta szerelmet. Nem nevezném a kapcsolatunkat se többnek, mint testi vágy. Nappal szinte sose láttam, egy percet alig töltöttünk el napsütésben. Nem jártunk el sehova kettesben és szinte minden helyzetben az ágyban kötöttem ki. Megelégeltem ezt, így egy nap fogtam magam összecuccoltam és eljöttem tőle. Kiléptem az életéből, mint annak idején Kevinéből is és rá kellett jönnöm, hogy az egyetlen ember akit végig szerettem az Ő volt…
- Húúú…. hát nem ilyen történetre számítottam.
- Nem képzelted volna, mi?
- Mika, mindenki követ el hibákat, Mindenkinek vannak sötét foltjai az életben. Még nekem is vannak olyan dolgaim amikre nem vagyok büszke. Egyébként miért nem árultál el semmit az idegenről?- váltott rögtön HaNa.
- Mit szeretnél tudni?
- Mindent. – kezdett el kuncogni.
- Park Nam Gui-nak hívták és 34 éves volt mikor összejöttünk. Üzletember, bár a munkájáról ennél többet én se tudok.  Igazándiból azt se tudom, hogy miért voltam vele együtt, talán azért, mert mikor megpillantottam beleszerettem az arcába, de miután megismertem semmi pozitívumot nem talán, csak egyet…
- Mit?
- Jó volt az ágyban…- húztam fejemre zavaromban a takarót. HaNa nem feszegette tovább ezt a részt.
- És miután eljöttél tőle, nem keresett?- érdeklődött tovább percekkel később.
- De. Éjjel-nappal hívott. Nem foglalkoztam vele, nem akartam vele beszélni. Egy idő után megelégeltem. Telefonszámot cseréltem, így megszabadultam a folytonos zaklatástól viszont elvesztettem mindent és ahelyett, hogy jobb lett volna, csak rosszabbul éreztem magam.
- Miért?
- Elvesztettem az egyetlen telefonszámot, amire szükségem lenne.
- Kevinét?
- Ühüm. Hiányzott az életem, amit akkor éltem mikor még önmagam voltam.
- Miért nem mentél vissza?
- Mert féltem. Nem tudtam volna Kevin szemébe nézni. Szégyeltem magam…
- Megpróbálhattad volna.
- De nem mertem, úgy gondoltam ez könnyebb, de tévedtem…
- Még nincs semmi veszve. - bíztatott. Nem foglalkoztam vele különösebben. Egy mosolyt eleresztettem, de azon kívül semmi.
- Egyébként mi a te történeted?- tértem el.
- Mikor egyetemre mentél egyedül maradtam. Nagyon magányos voltam.  A depresszió határait feszegettem és megijedtem tőle. Rossz társaságba keveredtem. Füvezni kezdtem. Először csak néha-néha éltem vele, majd egyre többször nyúltam hozzá. Már a függőség határait súroltam, amiből elég nehéz kivergődni, mikor is egy angyali kéz kirántott a süllyesztőből.
- Mi történt azután?
- Aki segített kimászni ebből a szenvedélyből az egyik tanárom volt.
- Melyik?
- Aki a gyakorlati órákat tartja.
- Szóval akkor ő tud az egészről?- HaNa nem válaszolt, csak csöndben ült. - Szóval igen. És utána volt valami?
- Igazándiból semmi. Az én ballépésem csak ennyi lenne, vagyis…
- Vagyis? Mi van még?
- Hát…
- Ne mond, hogy.
- Mika, ne gondolj a legrosszabbra egyből.
- Megtudtál róla valamit? Vagy beleszerettél? Mond már.
- Nem totál hetero.
- Vagyis? Ezzel nem mondtál túl sok mindent.
- Homokos. Most boldog vagy?- takarózott ki HaNa.
- Igen. Nem tudom mi gond van ezzel. Nem tudom mi miatt van nála ezt, de ha amiatt akadtál ki, hogy elítélem, mert más, nem fogom. Tudod, hogy nem olyan vagyok.
- Tudom, és sajnálom. Mika.- szólított meg.
- Igen?
- Tegnap, azért sírtál?- mutatott a kép fele. Nem válaszoltam csak bólintottam. HaNa odament az asztalhoz leakasztotta és visszaült mellém.
-  Hol készült a kép?- kérdése közben tekintetét nem vette le egy másodpercre se a fotóról.
- A Lotte Worldben.
- Miért pont ez az egy kép ami ki van téve?
- Mert ez az első közös fotónk. – vallottam be.
Sokáig beszélgettünk még. Úgy döntöttünk ma kiveszünk egy szabadnapot. Az óráinkat ellógtuk. Csak ebédre öltöztünk fel. Egy közeli kis  étterembe mentünk.  Nem töltöttünk sok időt, de ahhoz pont elég volt, hogy jól lakjunk. Délután révén egyből az edzőterem fele vettük az irányt. Korán értünk oda, de nem bántunk. HaNa úgy is gyakorolni szeretett volna egy picit egyedül. Addig míg a birtokba vette a kis termet, én próbáltam valami újat kitalálni a srácoknak. Nem sokra jutottam, de azért egy-két lépést sikerült újítanom.  Arra lettem figyelmes, hogy a kettőnk  által körbelihegett terem lassan kezd megtelni.
- Hali.- eszméltem fel teljesen, és köszöntem nekik. Már mindenki ott volt, így kezdtük volna, de hátul egy vékonyka hang belengte a termet.
- Donghae ma nem jön?- kérdezte félénken a fiatal lány.
- Bocsi a késésért. – rontott be lihegve az említett személy.
- De, jön. - mosolyodtam el. HaNa elkezdte a bemelegítést mutatni , míg Fishy átöltözött. Én az egyik sarokban kuporodtam le és néztem a többieket. Fishy beértével a zene elindult és a tegnap tanított lépéseket kezdték gyakorolni, nem túl nagy sikerrel. Donghae csöndben figyelte egyesével a srácokat. Véleményt senkinél nem mondott, viszont az arcán lévő grimaszokból tudni lehetett nem az igazi, ahogy csinálják.
- Mika, te jössz. - lépett elém.
- Donghae.- szólalt meg HaNa.
- Hagyd- mondtam neki. Felálltam a lejátszóhoz léptem és elindítottam a zenét. Testem egyből reagált a hangokra, de csak másodpercek múlva kezdtem el táncolni.  Viszont egy rossz mozdulat és mindennek vége volt. Iszonyat erős fájdalom nyílalt a hátamban. Térdre rogytam a hirtelen jövő érzéstől. Fájt, de nem akartam elrontani. Improvizáltam…
- Állj.- mondta Donghae. A zenét megállították az én lábaimmal együtt. – Ez tökéletes volt. - mosolygott rám.
- De hát…
- Lehet, hogy hibázott, de nem állt le, mint előtte mindannyian csináltátok. - magyarázta el nekik Fishy.  
A táncóra végeztével egyből mentünk volna haza, de egy hang megállított.
- Mika.
- Tessék? –fordultam hátra, de bár ne tettem volna.
- Mi történt? Fáj valamid?- lépett közelebb Donghae.
- Hát az nem kifejezés.
- Mit csináltál, te dinka?- kérdezte már a kocsiban ülve. Drága barátunk nem engedte, hogy ilyen állapotba buszozzak, így hazafuvarozik minket.
- A földön aludtam, és hát nem volt túl kényelmes. – zártam le ennyivel.
- Köszönjük. – szálltunk ki az autóból.
- Nem jössz fel egy kicsit?- kérdezte HaNa
- Nem lehet. Pakolnom kell, holnap reggel indul a gépem. Sajnálom. - mondta, majd kiszállt ő is az autóból és elbúcsúzott tőlünk, mintha az életben utoljára találkoznánk…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése