2013. április 17., szerda

Réka: Nincsenek véletlenek. (+18)


-         -  Jól vagy?- hajolt közel valaki hozzám.
-          Nem már hogy is lennék jól?- kérdeztem szemeibe nézve, majd újra a földet kezdtem pásztázni.
-          De mi a baj? Fáj valamid?- guggolt elém az idegen.
-          Kevin, gyere már. -  szólalt meg egy női hang türelmetlenül.
-          - Hahóó. - hallottam az előbbi angyalhangot, majd kezeket éreztem fejemnél.  Finoman felemelte, hogy térdeimbe rejtőzött szemeimmel ránézzek.
-          Gyere már. - ragadta karon az ismeretlen az előttem guggoló fiút.
- Várj már. Ne is inkább menj .- azzal kirántotta a karját a fogva tartó kezek közül, majd újra elém guggolt.
-          Menj utána. - mondtam szomorúan ás arcom újra elrejtettem előle. - Kérj tőle bocsánatot. Megbántottad. - szólaltam meg halkan, és szemeim figyelmét csak a járdának szenteltem.
-          Majd megbékél. - mondta csilingelő hangján. Felemeltem fejem és gyönyörű íriszeit néztem. Elvesztem a sötétségben. Megbabonáztak csillogó szemei. Hangomat megkeresve megtörtem a közénk ékelődő pár pillanatig tartó mély csendet, melyet csak az utca forgalmas zajongása zavarhatott.
-          Bánt a tudat, hogy miattam vesztetek össze. Nem akarom már ennél is szarabbul érezni magam.
-          Holnap úgy is megkeress. - mosolygott rám. Kérdőn néztem rá. Már épp nyitottam volna szám, mikor újra felcsendült angyali hangja. - A nővérem. – húzódott még nagyobb mosolyra szája. Még néztük egymást egy darabig majd mellettem pihenő cuccaimat felkapva kezemet megragadva maga után kezdett húzni. Csendben próbáltam  vele lépést tartani. Szinte már futottam utána.
-          Kevin.- szólítottam meg félénken, minek következtében megállt és hátrafordult. - Kicsit lassíts. - kérdőn pillantott rám. Reménykedtem benne, hogy nem érti félre. - Nem tudok ilyen gyorsan sétálni. – rám mosolygott és felvéve az előbbitől lassabb tempót kezdett el újra sétálni. Ujjait, amik eddig szinte görcsösen szorították csuklómat tenyerembe csúsztatta és összekulcsolta enyéimmel.   Az eső ellenére, ami tükrözte jelenlegi lelkiállapotomat , halvány mosoly terült arcomra, ahogy puha keze érintette enyémet.  Percekkel később csurom vizesen álltunk csak meg. Kevin kezemet elengedve a cuccaimat letéve kezdett el zsebeiben kutakodni. Kulcsait megtalálva elfordította azt a zárban. Táskáimat újra kezébe vette és húzott maga után a házba.  Letett kezéből mindent lerúgta magáról beázott cipőjét, kibújt vékony kabátjából és lassú léptekkel közeledett felém. Hátrálni kezdtem, de zsákutcába kerültem. Hátam nekiütközött a falnak. Kevin teljesen közel sétált hozzám. Testével nekem simult, puha kezeivel végigsimított arcomon egy kósza tincset helyére igazítva. Fejével lassan közelített enyémhez.  Leheletét már arcomon éreztem.  Ajkaival cirógatta az esőtől még mindig nedves bőröm, majd száját óvatosan enyémhez érintette. Még éppen csak megéreztem a melegséget, elhúzódott és szemeimbe nézett. Remegő kezeim közé fogtam gyönyörű arcát és ajkait sajátomhoz érintettem. Kezeit derekam köré fonta és szorosan magához húzott. Lágyan falta ajkaimat. Szenvedélyesen, szinte szerelemmel csókolt. Lerúgtam lábbelimet és nyaka köré fontam karjaimat.  Halk sóhaj hagyta el számat , ahogy végignyalt ajkaimon. Nyelvével átfurakodott és vad táncba hívta enyémet.  Ujjaimmal hajába túrtam. Kezeit, melyek eddig derekamon pihentek fenekem végigsimítva combjaimon állapodtak meg. Megragadta őket és felkapott. Lábaimat dereka köré kulcsoltam, lassan elváltam tőle és nyakhajlatába pusziltam, majd vállgödrébe rejtettem pironkodó arcom.  Gondosan tartva indult el velem a lakás egyik rejteke felé. Beérve a szobába, hátamon végigsimított. Óvatosan lefektetett az ágyra és felém mászott. Vizes pulóveremtől megszabadított és kulcscsontomat lepte meg ajkainak puhaságával. Óvatosan húztam fel magamhoz egy csókra. Előbbi lágysága eltűnt és vadul kapott ajkaimra. Keze felsőm alatt indult felfedezőútra. Ujjaimmal nyakszirtjén játszadoztam és pillanatra megszakítva szájaink érzéki játékát megszabadítottam felsőjétől. Magunk mellé dobtam a pamut anyagot és hasán végigsimítva vártam, hogy ajkaim ne érezzék magukat egyedül. Mosolyogva lehelt csókot rájuk. Kibújtatott felsőmből és hasamat lepte el puszik millióival.  Az egész szoba halk kuncogásomtól zengett.  Pillanatokkal később már nadrágommal babrált és egy laza mozdulattal le is rántotta rólam. Szinte meztelenül, totál zavarban feküdtem alatta. Arcomat kezeim rejtekébe bújtattam.
- Ne bújj el.- mondta érzéki hangon és kézfejeimre egy-egy csókot lehelt, majd óvatosan lefejtette őket  arcomról. Végigsimított oldalamon közben nyakamat cirógatta ajkaival.  Éreztem  forró leheletét, mely égette bőröm.  Felemeltem egyik kezem és nadrágjához vezettem. A gombbal bajlódva végül sikerrel jártam és kibújtattam farmerjából. Már csak fehérneműink takartak minket. Szemeinkben a vágy izzott. Kevin felült,ö lébe húzott és lágyan megcsókolt. Kezeit hátamon éreztem végig, majd kattantást hallottam és éreztem, hogy a melltartóm elválik testemtől.  Szorosan bújtam hozzá. Nyakát kezdtem puszilgatni. Füléhez hajoltam és lágyan cimpájába haraptam. Végigdöntöttem az ágyon és ágyékára ülve végignyaltam felsőtestén.  Ujjaimmal játszadoztam puha bőrén közben csípőmet néha megmozdítva ingereltem boxerén keresztül. Egy idő után lejjebb csúsztam. Alsónadrágja korcával kezdtem játszadozni, végül megszabadítottam az immár kényelmetlenné vált ruhadarabtól és kezem közé fogtam kis haverját. Lassan mozgatni kezdtem csuklómat, de nem sokáig engedte. Könyökeire támaszkodott, majd karjaimat óvatosan megragadva maga alá gyűrt és bugyimon keresztül kezdett ingerelni.  Megunva a játszadozást megfogtam az utolsó ruhaneműt, ami még közénk állt és lehúztam magamról ,ezzel felfedve egész testem előtte.  Perverz mosoly kúszott arcára. Arcomhoz hajolt és mélyen szemeimbe nézett, közben éreztem, hogy bejáratomnál körözz ujjaival. Lassan puszikkal kezdett meglepni és megéreztem, ahogy egyik ujját belém tolja. Lágy puszijait, melyek szinte alig érintették felhevült testem, érzéki csókja váltott fel. Árva ujjához csatolta két társát, majd kihúzva őket, őt éreztem meg. Még nem hatolt belém, csak játszadozott. Végigsimított oldalamon majd ajkaimra hajolt és lassan elmerült bennem. Mikor megéreztem magamban hangosan sóhajt hagyta el számat és ajkaitól elválva bámultam szemeibe. Pillanatokkal később lassan megmozdítottam csípőm. Kevin mozogni kezdett és egyre gyorsabb tempóra kapcsolt az idő előre haladtával. Mikor már érezte, hogy közel vagyok az orgazmushoz őrült lassú tempó kezdett.
- Mosth..kí.nozni akarszh? Elmosolyodott és egy mélyet lökött. Halk sikoly hagyta el számat, mikor eltalálta azt a pontot amitől csillagokat kezdtem látni. Minden egyes lökésével kereste azt a pontot és néha el is találta. Az alattunk lévő takarót markolásztam görcsösen ujjaimmal. Éreztem, hogy már nagyon közel vagyok hozzá és neki köszönhetően még 2-3 lökés után testem megremegett és átléptem határaimat. Pillanatokkal később mikor tisztulni kezdett agyam rám rogyott. Izzadt teste enyémen pihent és rendezte légzését.  Halk suttogásommal törtem meg a csendet.
- Sze…szeretlek.- nyögtem ki nagy nehezen. Szám elém kaptam kezem mikor fejem mellett kezein támaszkodva nézte arcomat. Tekintetéből semmit nem lehetett kiolvasni. Megijedtem, de mikor lágyan csengő hangja bejárta a szobát szívem őrült tempóban kezdett verni.
- Én is.- suttogta szinte ajkaimra és lágy puszit nyomot rájuk. Kicsit hátrébb húzódott, közben én csak értetlenül néztem rá.
- Nem értelek…te még csak… még csak most ismertél meg.
- Már régóta figyellek. A nővérem, lehet nem ismerted fel, de tanít téged. mikor egyszer bent voltam nála akkor pillantottalak meg . Hirtelen csak téged láttalak, a temérdek diák, akik a folyosón lézengtek levegőnek tűntek körülötted. - hunyta le szemeit és kulcscsontomat megcsókolva magára rántott és szorosan ölelt…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése